Pravidla pro BSEC 2024 - Brno Students Engineering Competition

  1. Soutěž BSEC Brno 2024 probíhá ve 3 kategoriích (Wire it, Plan it, Code it), na FEKT VUT v Brně. Každý soutěžní tým se může zúčastnit právě v jedné ze soutěžních kategorií.
  2. Soutěžní týmy jsou tří až čtyřčlenné, složené ze studentů bakalářského nebo magisterského studijního programu VUT v Brně. Členové soutěžního týmu mohou být studenti různých fakult VUT v Brně, avšak alespoň jeden z nich musí být studentem fakulty, pro kterou je určena kategorie, do které se tým hlásí. Výjimkou je kategorie Code it, ve které mohou soutěžit i studenti FEKT.
  3. Každý tým si určuje svého kapitána, který je zodpovědný zejména za komunikaci s organizátory BSEC Brno 2024. Kapitán musí být studentem fakulty, pro kterou je určena kategorie, do které se tým hlásí.
  4. Přihlášení do soutěže probíhá elektronicky, zasláním vyplněného registračního formuláře na stránce https://best-bsec.cz v termínu od 22. 1. 2024 do 16. 2. 2024 23:59. Hlásit se mohou jak kompletní tří až čtyřčlenné týmy, tak jednotlivci, kteří v případě registrace do 16. 2. 2024 23:59 budou za pomoci organizátorů rozřazeni do kompletních soutěžních týmů. Organizátoři si vyhrazují právo, že tým po přihlášení jednotlivců nebude sestaven. V případě dotazů týkajících se registrace do soutěže nás prosím kontaktujte na bsec.brno@gmail.com.
  5. Výběr týmů do soutěže provede porota na základě výsledků Internetového předkola, které bude probíhat 17. 2. 2024 od 15:00 do 18. 2. 2024 15:00 na e-learningu VUT v Brně. Za splněné Internetové předkolo se považuje takové, kdy soutěžní tým v časovém limitu odešle vypracovaný zadaný úkol a vyplní testové otázky na e-learningu VUT v Brně. O případném postupu budou všechny týmy informovány e-mailem nejpozději do 19. 2. 2024. Výsledky Internetového předkola nemají žádný vliv na hodnocení a výsledky dalšího kola. Postupující týmy se účastní soutěže ve své kategorii.
  6. Pro možnou účast se na místo soutěže v den jejího konání musí dostavit všichni členové soutěžního týmu (ve výjimečných případech si organizátoři vyhrazují právo na udělení výjimky). V případě nutnosti změny složení týmu je povolena výměna maximálně jednoho člena týmu. Případné změny musí být vždy nahlášeny organizátorům soutěže.
  7. Při prezentaci výsledné práce musí být přítomni všichni členové týmu (ve výjimečných případech si organizátoři vyhrazují právo na udělení výjimky po předchozí domluvě se soutěžním týmem).
  8. Soutěžní zadání účastníci obdrží v den konání soutěže v jedné kopii výtisku pro tým. Zadání bude v češtině a prezentace proběhne v češtině/slovenštině.
  9. Během plnění zadání soutěžní týmy nesmí komunikovat s jinými osobami kromě fyzicky přítomných členů týmu a přijímat jejich rady, nebo je nechat zasahovat do práce na zadání, čímž by mohl být ovlivněn finální výstup. Výjimku v komunikaci se soutěžícími mají členové organizačního týmu a zástupci partnerů podílejících se na zadání, není-li na místě organizátory určeno jinak.
  10. K řešení zadání je možné používat pouze materiál, součástky a zařízení, který organizátoři dodají soutěžícím během soutěže. Není povoleno používat promo materiály partnerů, ani vlastní předměty. Rovněž není povoleno materiál žádným způsobem upravovat, musí být zachován jeho původní stav. Nedodržení těchto podmínek povede k vyřazení soutěžního týmu ze soutěže.
  11. Každý tým může pro řešení zadání využít notebooků s internetovým připojením, avšak doporučuje se minimalizovat připojená zařízení z důvodu omezeného internetového připojení. Organizátoři si vyhrazují v případech, kde to zadání nebude vyžadovat, právo internetové připojení neposkytnout. O takové skutečnosti budou soutěžící informováni před zahájením soutěže.
  12. Během času určeného k vypracovávání soutěžních zadání, mohou týmy opustit své soutěžní místo (např. pokud si budou chtít zajít na svačinu/oběd). Pokud se týmy rozhodnou své soutěžní místo opustit, tak i nadále striktně platí pravidlo 9 a 13.
  13. Týmy mohou vypracovávat své zadaní pouze na místě, které dostali přidělené od organizátorů (není-li určeno jinak). Porušení tohoto pravidla povede k vyřazení soutěžního týmu ze soutěže.
  14. O výsledku soutěže rozhoduje odborná porota na základě prezentace výstupu soutěžního týmu (v češtině/slovenštině). Kritéria pro hodnocení jsou jak naplnění zadání, tak schopnost týmu výstup odprezentovat. První tři týmy v každé kategorii budou oznámeny při slavnostním vyhlášení na konci soutěžního dne. Rozhodnutí odborné poroty o celkovém pořadí je konečné a není možné se proti němu odvolat. Kompletní výsledky všech kategorií budou zveřejněny nejpozději do 7 pracovních dní po uplynutí soutěže na https://best.vutbr.cz/bsec/.
  15. Soutěžící se přihlášením do soutěže zavazují k účasti na Speed Datingu s partnery soutěže, který proběhne během soutěžního dne.
  16. Účastník akce registrací souhlasí s tím, že fotografie a videozáznamy s jeho osobou mohou být pořadatelem a jeho partnery použity pro jakékoliv propagační a jiné účely, a to jakoukoli formou a bezplatně na dobu neurčitou.
  17. Registrací do soutěže všichni účastníci vyjadřují souhlas s Pravidly soutěže BSEC Brno.